A B1 blog kult rovata



Ezekért a divatkollaborációkért érdemes volt várni 2018-at

2018. január 18. - Honey Fitz

Mi történik, ha egy divattervező összeáll a macaronok atyjával? Hogy fog kinézni 2018 legcoolabb sportcipője? Ki csábította magához a legnépszerűbb szupermodellt? És mivel lepik meg a dánok a divatőrülteket?

Íme, ezek lesznek 2018 legmenőbb divatkollaborációi.

superga-x-philosophy-di-lorenzo-serafini.jpg

Vera Wang X Ladurée

Ivanka Trump, Alicia Keys, Kim Kardashian és Chelsea Clinton is Vera Wang ruhában mondta ki az igent. A kínai származású amerikai divattervezőt sokan az esküvői ruhák koronázatlan királynőjének tartják. Műkorcsolyázóként sokáig sportkarrierről álmodozott, de miután nem került be az olimpiai csapatba, feladta ezen törekvéseit, és a divat felé fordult. A Vogue akkori legfiatalabb szerkesztője lett, a magazinnál közel 20 évig dolgozott. Egy rövid időre a Ralph Laurenhez került, majd 40 éves korában elkezdett esküvői ruhákat tervezni. Azon ritka kivételek egyike, akiknek a B-terv jött be.

170911170507-vera-wang-style-show-card-image.jpg

A Ladurée a világ egyik legnevesebb péksége és cukrászata. 1862-es alapítása óta neve egybeforrott a macaronokkal, naponta kb. 15 ezer darabot értékesítenek. Ha a való életben még nem is találkoztunk a Ladurée-féle macaronokkal, a filmekből már biztosan ismerjük őket. A márka termékei olyan alkotásokban kaptak helyet, mint Sofia Coppola Marie Antoinette-je vagy a Gossip Girl, amiben Blair Waldorf kedvenc édessége. A süteménygyár több márkával is kooperált már, például a Marnival és Christian Louboutinnal.

II. Albert monacói herceg és Charlene Wittstock esküvőjén is a Ladurée double-deckerjeit szolgálták fel.

ladureech.jpg

A Vera Wanggal közös, pár napja bejelentett kooperáció termékei természetesen az esküvő jegyében születtek. A recept a francia cukrászaté, a dizájn az amerikai Wangé. A gyönyörű macarontorta, a kókuszos-mangós sütemény és a cukorrózsával díszített édességek – ahogy azt egy amerikai cikk epésen megjegyezte – valószínűleg nem a koszlott, fülledt házasságkötő-termek és a pubokban ünnepelt lakodalmak kelléke lesz. 

pri_65388335.jpg

Egy tortaszelet ára közel 5000 Ft, és a minimum rendelés 40 főre szól. A 45 darabos macaron-csomag 43 ezer forintba, a 125 darabos szett 108 ezer forintba kerül. De ha valakit még ez sem tántorít el attól, hogy a Vera Wang ruhája mellett Vera Wang macaront szolgáljon fel az esküvőjén, annak muszáj lesz New Yorkig elmennie, mert a különleges dizájner-kollaboráció édességei csak a Madison Avenue-n és a Sohóban vásárolhatók meg.

pri_65388342.jpg

pri_65388390.jpg

Philosophy X Superga

Két teljesen különböző stílusú olasz márka talált egymásra, és alkotta meg 2018 statement sneakerjét.

Míg az 1911-ben alapított Superga elsősorban teniszcipőket gyártott, az 1984-ben Alberta Ferretti által létrehozott Philosophy az olasz nők csábos eleganciáját képviseli. Kettejük kapcsolatából imádnivalóan bohém cipők születtek. Az ikonikus Superga 2750-et ötvözték a Philosophy-ra jellemző virágos printekkel, szalagokkal és gyöngyökkel.

26996384_10211481909102062_77229782_n.png

26995143_10211481909302067_871960269_n.png

2_jpg_7133_north_499x_white.jpg

Uniqlo X J.W. Anderson

A két márka idén duplázik, ugyanis tavaly már volt egy együttműködésük. Az ír Andersont tartják ma az egyik legelőremutatóbb londoni tervezőnek, az utcai ruházatot gyártó japán Uniqlo pedig praktikus termékeiről és különleges kollaborációiról várt ismertté. Az ismétlés nem véletlen: a 2017-es őszi kollekció tarolt a piacon.

A tavalyi együttműködés képeit elnézve, valószínűleg a 2018-as tavaszi kollekcióra is érdemes reszkető végtagokkal várni.

cover_l_01.jpg

cover_l_03.jpg

cover_l_05.jpg

kohei-18-jwanderson-mens-ph-jamie-hawkesworth.jpg

Kaia Gerber X Karl Lagerfeld

Sokak szerint ez az együttműködés Lagerfeld válasza a Tommy Hilfiger X Gigi Hadid kollaborációra. Azt mondjuk, nem nagyon hiszem, hogy Lagerfeld féltékeny lenne Hilfigerre, mert utóbbinak háromszor kéne újjá születnie, hogy olyan jó legyen, mint a Chanel és a Fendi vezető tervezője. Az azonban elgondolkodtató, hogy a Gigi-Tommy kollekció első fordulója 2016 szeptemberében 48 óra alatt (!!!) 900%-os (!!!) forgalomnövekedést hozott online a Tommy Hilfigernek.

Valószínűleg ezek a számadatok késztették Lagerfeldet arra, hogy ő is előrukkoljon egy kapszulakollekcióval. És kit is választhatott volna mást, mint Cindy Crawford klónját, a kis Kaia Gerbert?

kaia-fendi-lede.jpg

A tervek szerint a ruhák mellett cipők, napszemüvegek és ékszerek is készülnek majd, s míg Kaia a kaliforniai menőséget, addig Karl bácsi a francia eleganciát adja majd bele ebbe a történetbe. A termékek 2018 szeptemberében lesznek elérhetőek.

kaia-gerber-karl-lagerfeld.jpg

Pernielle Teisbaek X By Malene Birger

Nemrég írtam már arról, hogy sokak szerint a skandinávok az új franciák, mert olyan mértékben éledt fel az északi divatélet és ezzel együtt nőtt meg a skandináv bloggerek népszerűsége, hogy lassan kiütik az elegancia nagymestereit a nyeregből.

Pernielle Teisbaek az egyik legismertebb északi stíluskirálylány, aki nemcsak stylistkodik, már könyvet is írt, amiben tanácsot ad, hogyan lehet tökéletesen „dánul” öltözni és élni. Most pedig bővítette a repertoárját, az egyik menő koppenhágai márka segítségével divattervező lett.

image_1_5.jpg

Teisbaek a közös munkáról azt nyilatkozta, a tervezőcsapattal arra törekedtek, hogy olyan ruhákat készítsenek, amelyek jól kombinálhatóak és ezért bárki gardróbjában örök darabok lehetnek.

A 10 ruhából álló minikollekció tegnap óta – kizárólag a luxuscikkeket forgalmazó Net-a-Porter oldalon – vásárolható meg.

image_10.jpg

image_2_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szubkult.blog.hu/api/trackback/id/tr5013584809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.